Hvad er det bedste ved at bo i Hvide Sande - med dine ord?
“Naturen. Havet, klitterne og lyset. At der er højt til himlen.”
Hvis du skulle anbefale ét sted i Hvide Sande til en ven, hvad skulle det være - og hvorfor?
“En tur til Tyskerhavnen, for at opleve det sidste af det unikke miljø, der er tilbage.”
Hvad siger folk typisk er kendetegnende ved dig som person?
“Jeg står ved mig selv og mine meninger . Rummer andres følelser. Har orden i kaos. Handlekraftig.”
Hvad gør dig altid i godt humør i hverdagen?
“At se ud på klitterne fra mine vinduer .”
Hvem i Hvide Sande vil du gerne sige tak til - og for hvad?
“Mine naboer. Fordi de er omsorgsfulde og nærværende .”